22 maj 2007

Gratis är gott

Hittade ett fat på Hemtex för ganska länge sedan. Tänkte nu passa på att köpa det för mitt presenkort på 100 kr jag hade kvar sedan jul.
Vilket tur jag hade, 50% i hela butiken. Så istället för att behöva lägga till 100 kr så kunde jag köpa det för presenkortet. Man kan ju nästan säga att jag tjänade på affären. Kändes iaf så när jag gick ifrån butiken med en kasse rikare i handen =)


Har varit på undersökning med MQ idag. Man fick skicka in en ansökan om att man ville vara med och tycka om deras webb och kort om varför de skulle välja just mig. Skrev inte så mycket men igå damp det ner ett mail med information om att jag blivit utvald. Skulle varit 6 st men dök bara upp 3 så vi hade livliga diskutioner om vad en bra webbsida skall innehålla osv.

Var himla kul och man fick även ett presenkort på 300 kr i fickan när man gick. Det tackar mig ju aldrig nej till. Ska se om jag kan hitta ngn ny rolig topp. Spännande =)



Bilder: Privata

Inga kommentarer: